4017_sf.proorocdaniel_s0bp.jpgPreot paroh: Cucul Daniel Constantin Adresa: Poligonul industrial, C/ Blasco de Garay, nr: 20 Villarrobledo, Spania. Numere de telefon: +34642957117 ori +34633122760 Adresa de email: parohiaortodoxavillarrobledo@yahoo.com

luni, 1 aprilie 2013

GANDURI PENTRU COPII



Dragul meu copil, sa stii si sa nu uiti niciodata ca Domnul nostru Iisus Hristos te iubeste foarte mult, asa cum iubeste toti copiii, si de la El avem aceste cuvinte rostite odinioara unor mame ca a ta si catre Sfintii Apostoli: “Lasati copiii sa vina la Mine si nu-i opriti, ca a unora ca acestia este Imparatia Cerurilor” (Matei 19,14). 
El ii lua in bratele Sale dumnezeiesti pe copii, ii mangaia, Isi punea mainile peste ei si-i binecuvanta si le spunea celor din jurul Sau ca Ingerii pazitori ai copiilor vad pururea Fata lui Dumnezeu, in ceruri. Aceasta purtare a Mantuitorului ne arata cat de mult ii iubeste Dumnezeu pe copii si de cata cinste se invrednicesc, incat, chiar in clipa Botezului lor, le trimite cate un inger pazitor, care-i insoteste si-i ocroteste de-a lungul vietii lor, indrumandu-i pe calea cea buna. (…). Sa nu uiti, dragul meu (draga mea), ca Dumnezeu te iubeste si ca pentru toate acestea esti dator sa-i arati recunostinta ta, rugandu-te in fiecare zi, dimineata si seara, cu rugaciunile din cartile tale de rugaciuni. Dupa rugaciunile de seara si de dimineata, poti spune si aceasta scurta rugaciune, compusa si spusa de un copil de sase ani, care se ruga asa: “Doamne, ajuta-ma sa ma fac Dintr-un copil rau, un copil bun; Dintr-un copil neascultator, un copil ascultator, Dintr-un copil necuminte, un copil cuminte; Ca sa nu-i mai supar pe mama mea si pe tatal meu Sau pe invatatorii mei, Iar pe Tine, Doamne, Te rog sa ma ajuti sa Te iubesc din toata inima mea, asa cum si Tu, Doamne, ne iubesti pe noi. Amin!”. (Editura Bizantina – Arhimandrit Sofian Boghiu, Chemarea Credintei nr 37, 1996)                  Sursa: sfatulparintilor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu